Întrebări Frecvente

Treceți la versiunea de contabil

Oricine are nevoie de un contabil sau de un consilier fiscal poate posta cazuri pe site. Indiferent dacă aveți nevoie doar de o singură ședință de consultanță sau de o reprezentare într-un proces în curs de desfășurare, puteți găsi profesionistul potrivit pe site. Când postați un caz, vă rugăm să respectați Termenii și Condițiile noastre, deoarece toate cazurile frauduloase sau neconforme vor fi eliminate și conturile de postare vor fi închise.
Contabilii înregistrați pe site-ul web sunt contabili individuali și firme de contabilitate situate în România. Aceștia acoperă o gamă largă de domenii de expertiză, asigurându-vă că indiferent de problema dumneavoastră, veți putea găsi profesionistul potrivit.
Suntem de părere că toată lumea are dreptul să beneficieze de servicii contabile accesibile și profesionale, așa că serviciul nostru va fi mereu gratuit pentru clienți, fără excepție. De asemenea, nu percepem niciun fel de comisioane. Ne menținem afacerea prin taxarea contabililor noștri cu o sumă mică ce reprezintă un abonament lunar pentru a putea apărea pe site-ul nostru.
Site-ul nostru este protejat prin criptare SSL și am luat numeroase măsuri pentru a evita orice încălcare a securității datelor de pe site. Când postați o ofertă, contabilii care aplică nu văd informațiile de contact sau numele dumneavoastră până când nu îi selectați pentru o întâlnire.
Absolut deloc. Solicitarea de asistență contabilă pe site-ul nostru nu atrage nicio obligație și atâta timp cât nu ați semnat vreun contract cu un contabil, nimic nu este obligatoriu din punct de vedere juridic. Aveți dreptul să vă răzgândiți chiar dacă ați selectat un avocat de pe site.
Nu este posibilă editarea ofertelor care au fost deja publicate online, dar puteți șterge cazul înainte ca perioada de aplicare a ofertelor să se încheie. După ce ați șters oferta, puteți posta una nouă cu informațiile corectate direct din contul dumneavoastră.
Veți primi notificări prin e-mail despre fiecare ofertă și mesaj nou. De asemenea, puteți verifica oricând ofertele din contul dumneavoastră. Dacă nu primiți aceste notificări, verificați folderul de spam și listați adresa noastră de e-mail în clientul de e-mail.
Oferta dumneavoastră devine vizibilă pe site de îndată ce vă activați contul și după ce vă conectați prima dată. Contabilii vor vedea imediat oferta dumneavoastră și vor încep să o evalueze. De obicei, primele oferte încep să vină după câteva ore, dar uneori poate dura câteva zile. Oferta dumneavoastră este activă timp de 30 de zile sau până când o închideți.
Da, puteți scrie mesaje către contabilii care v-au trimis o ofertă și ei vă pot răspunde. În plus, puteți suna sau trimite e-mail oricărui contabil din baza noastră de date.
Dacă vă place oferta unui contabil, puteți stabili o întâlnire față în față cu acesta. Dacă vă place o propunere, un e-mail care conține datele dumneavoastră de contact și ale contabilului va fi trimis atât către dumneavoastră, cât și către contabilul selectat, făcând comunicarea mai ușoară. Se poate să vă placă mai multe oferte și, prin urmare, puteți stabili întâlniri cu mai mulți contabili înainte de a alege persoana pe care să o angajați.
Cazul pe care l-ați postat va rămâne deschis timp de 30 de zile, așa că nu trebuie să vă pierdeți speranța dacă nu găsiți imediat un contabil, deoarece ar putea dura ceva timp ca aceștia să vă poată evalua cazul. În situația în care cazul dumneavoastră nu este selectat, încercați să trimiteți cazul din nou, oferind mai multe informații și selectând mai multe regiuni.
Dacă v-ați uitat parola, o puteți reseta printr-un simplu clic pe butonul „Mi-am uitat parola“ atunci când vă conectați pe site. Veți primi un email cu link-ul de resetare și vă veți putea schimba parola. Dacă știți parola veche și doriți doar să o schimbați, nu trebuie decât să intrați în meniul de Setări după ce vă conectați pe site.
Dacă doriți să vă ștergeți profilul, puteți face acest lucru conectându-vă la contul dumneavoastră și selectând opțiunea „Ștergeți profilul”. Ștergerea profilului dumneavoastră va duce de asemenea și la ștergerea tuturor cazurile deschise și închise și a tuturor datelor asociate contului dumneavoastră. Rețineți că această acțiune nu poate fi anulată.